2015. április 5., vasárnap

Gazdag hálózatépítő, szegény hálózatépítő

John Milton Fogg interjúja Robert T. Kiyosakival – Fordította: Doubravszky Júlia, forrás: www.bagolyvar.hu

Részletek az interjúból:


Robert, miért mondod, hogy a network marketing forradalmian új módja a meggazdagodásnak?


"Mert itt nem rúgják ki az embert. Sőt! Együttműködnek vele.

Segítenek saját üzleted felépítésében. Egy saját üzlet pedig bizony sokat ér. Egyfajta vagyontárgy. A vagyontárgy olyasvalami, amiből akkor is származik jövedelmed, ha egyébként nem csinálsz semmit. (Azaz passzív jövedelemforrás.) Ha dolgozol...   
Ma már nem beszélhetünk biztos állásról.

A network marketingben viszont, ha keményen dolgozol, és felépítesz egy üzletet, azt akár a gyerekeid is továbbvihetik. És ha tényleg jól végezted a dolgod, egy idő után akár „nyugdíjba is mehetsz”. Üzleted továbbra is jövedelmező lesz. Nem a gazdagok számára, és nem csupán pénzért dolgozol. Vagyont építesz magadnak.

...

Én nem akarok másnak dolgozni. Nem akarom, hogy más mondja meg, mennyi pénzt vihetek haza. Nem akarom, hogy valaki más határozza meg, a világban merre utazhatok. Vagy hogy mikor van a munkaidőm, és mikor kell beérnem a munkahelyemre. Utálom az ilyesmit! Nekem senki ne parancsoljon ezekben a dolgokban. Nos, ezért is támogatom annyira a network marketinget.

Azért kell megtanulnod eladni, hogy szabad légy. A network marketing a szabadságot adja neked.

Ez a lényeg. Javaslom-e bárkinek a network marketinget? Nos, valójában én a szabadságot javaslom.

Én a szabadság mellett vagyok. Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak rólam. Emellett vagyok. Nem pedig kifejezetten a network marketing mellett. Az MLM csupán az egyik módszere annak, hogy szabaddá válj.

Meggyőződésem, hogy az átlagember számára ez a legjobb rendszer.

A network marketingben az emberek veled együtt munkálkodnak azon, hogy elérjétek a célt. Micsoda ajánlat, nem? Segítenek téged abban, hogy szabad légy. Ez tényleg fantasztikus!"

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem Kiyosaki Könyveit. Segít fókuszban maradnom.
    Cél: Anyagilag független szabad ember

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, hasznosak, érdekesek a könyvei. Praktikus gondolkodásmódot ismerhetünk meg.

      Törlés