2014. szeptember 14., vasárnap

Miről is beszélünk?



 A network marketing (mlm) egy értékesítési vállalkozás-forma, az 1940-es években alakult ki.  Alapötletét az a felismerés adta, hogy egy termék elégedett fogyasztója a terméket feltehetően továbbajánlja, s így ő maga személyesen, közvetlenül részt vesz az értékesítésben. Ez alapján, mint ajánlót bizonyos javadalmazás illeti meg.


Az mlm-ben használt módszerek – telefonálgatás, meghívások, bemutatók tartása –  gyakran bizonytalan eredményeket és gyakori elutasításokat hozott. Akik bíztak a gyors meggazdagodásban, megvették a drága kezdőcsomagot, aztán – hogy visszajöjjön valami a pénzükből, - próbálták rábeszélni ismerőseiket, hogy ők is tegyék ugyanezt. Nem ritkán évek múlva is a polcokon porosodott az áru.


Napjaink network marketingje már közel sem hasonlít a régire. A DXN egy egészen új formát valósított meg:elvetette mindazt, ami taszítja az embereket az mlm –től, és egy tökéletesen kiépített online háttérrel lépett ki a nemzetközi hadszíntérre. Az, hogy kényelmesen otthonról, napi pár órában online szervezhetik a tagok az üzletüket, behozhatatlan előnyt jelent a hagyományos módszerekkel szemben.

Az elektronikus  hálózatépítés az internet segítségével azoknak is pénzkereseti forrást jelenthet, akik a régi mlm-es módszereket nem szívesen használták.


A DXN cég webáruházon keresztül értékesíti a termékeit. Az internet korában nincsenek határok, a világ bármely részén vásárolhatnak tőled idegen emberek s a cég jutalékot fizet érte. Ha találsz partnereket munkádhoz, a jutalékod emelkedik. Ha beszélsz nyelveket kiváltságos helyzetben vagy, nemzetközi karriert építhetsz.


Miért vagyunk sikeresek?



A DXN rendelkezik azokkal az alapfeltételekkel, amik elengedhetetlenek az online vállalkozás sikeréhez:


  1. Stabil, nemzetközi szinten működő cég
  2. Piacképes termék, amit az egész világon fogyasztanak  
  3. Megfelelő online eszközök
  4. Stabil vásárlói kör 
A célközönség óriási! 
100 ember közül 80 szereti a kávét és nem mond le róla. A DXN azon túl, hogy kiváló minőségű napi fogyasztási cikket, élvezeti cikket kínál, egyben megoldást  is nyújt e széles réteg egészségi problémáira. Ez az a plusz, amivel hallatlanul  népszerű ott, ahol megjelenik, ami stabil jövedelmet biztosít munkatársainak. 

Olvasd el az interjút a cég európai vezetőjével!>>>>>>ITT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése