2014. augusztus 19., kedd

Alkalmas vagy arra, hogy saját vállalkozást vezess?


Sokan kezdenek vállalkozásba úgy, hogy felmérik a piaci viszonyokat, az anyagi lehetőségeiket és sok minden mást, de a saját alkalmasságukat nem. Pedig, még ha együtt is van minden, gyakran mi magunk vagyunk a sikerünk gátlói.

Vajon Te alkalmas vagy-e egy vállalkozás indítására! Arra, hogy saját főnököd legyél, hogy kitarts az elhatározásod mellett és sikerre vidd saját kezdeményezésed?

Nézzük meg!

Olvasd el a 13 pontos mini tesztet és értékeld magad! 


Minden “Igen” válasz 3 pontot ér!

Minden “Talán” 2 pontot!

A “Nem” válasz 0 pontos!


·         Szívesen szerzek új ismereteket, hajlandó vagyok tanulni.

·         Kreatív vagyok, sok új és egyedi ötletem van.

·         Ha akarok valamit, azért képes vagyok kitartóan dolgozni.

·         Kihívásnak fogom fel a problémákat.

·         Vannak álmaim, amiket szeretnék megvalósítani.

·         Pozitív ember vagyok, még akkor sem veszítek a lendületből, ha nehezebben mennek a dolgok.

·         Szeretek másokkal együtt dolgozni, egy csapatban.

·         Könnyen alkalmazkodom a változásokhoz.

·         Igényem van a sikerre, mindent meg is teszek érte.

·         Hajlandó vagyok nehézségeket vállalni azért, hogy előbbre jussak.

·         Érdekelnek mások problémái, szívesen adok ötletet, tanácsot.

·         Határozott vagyok, ragaszkodom az elképzeléseimhez.

·         Képes vagyok lemondani néhány dologról azért, hogy eredményt érjek el.

A válaszokra maximum 39 pontot kaphatsz!

Add össze és olvasd el az eredményed!

39-30 pont: bátran kezdd el a saját vállalkozásod, örömöd fogod lelni benne! Ha tartod magad a fentiekhez, a siker nem maradhat el.

29-20 pont: vonz a függetlenség, az, hogy a magad főnöke lehess. Látod saját korlátaidat, de ez nem akadályozhat meg abban, hogy elindulj. Erős akarattal képes leszel a változtatásra és végigvinni azt, amibe belevágsz.

19-14 pont: az adódó nehézségek hamar kedved szeghetik. Ha áll melletted valaki, akire támaszkodhatsz, bátrabban kezdeményezel és lépsz át az akadályokon. A munkamegosztás jó hatással lesz rád, nem aggasztanak a zökkenők, könnyebben érhetsz el eredményeket.


13-0 pont: a saját vállalkozás talán nem neked való dolog. Sikeresebb és boldogabb lehetsz, ha alkalmazottként dolgozol. Ha mégis belevágnál, radikális változtatásra lesz szükséged. Meddig tudnád tartani magad ehhez? Inkább maradj a munkahelyeden a havi fixnél, az élet így is csodaszép!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése